- +30 23730 65555
- info@metron-halkidiki.gr
- Δευ - Παρ: 9:00 - 20:30
Στην Metron , βρισκόμαστε πάντα δίπλα στον διαχειριστή αλλά και κάθε συνιδιοκτήτη ή ένοικο, κάθε πολυκατοικίας ή συγκροτήματος και από κοινού φροντίζουμε για την ομαλή τακτοποίηση των αναγκών που προκύπτουν μέσα από την καθημερινότητα και την “συγκατοίκηση”.
Η εταιρία μας είναι επίσημο μέλος του Σ.Ε.Κ.
(Σωματείο Επιχειρήσεων Κοινοχρήστων)
Συγκεντρωτική κατάσταση πολυκατοικίας με όλες τις κοινόχρηστες δαπάνες, τα χιλιοστά και το ποσό συμμετοχής κάθε ιδιοκτησίας ανά κατηγορία δαπάνης
Ειδοποίηση πληρωμής κοινοχρήστων για κάθε ιδιοκτησία στην οποία αναγράφονται αναλυτικά τα χιλιοστά συμμετοχής, οι συνολικές κοινόχρηστες δαπάνες της πολυκατοικίας ή του συγκροτήματος, και το ποσό συμμέτοχής της ιδιοκτησίας στις δαπάνες της πολυκατοικίας ή του συγκροτήματος
Εξοφλητική απόδειξη για κάθε ιδιοκτησία, την οποία παραλαμβάνει ο συνιδιοκτήτης-ένοικος από τον διαχειριστή, κατά την εξόφληση των κοινοχρήστων.
Κατανομή και έκδοση λογαριασμών κοινόχρηστων δαπανών, όπως ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε το κόστος καθαριότητας, ηλεκτροδότησης, συντήρησης ανελκυστήρα, κ.α.
Αποστολή ειδοποιήσεων πληρωμής σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή (e-mail) και ενημέρωση των συνιδιοκτητών, σε οποιοδήποτε μέρος μόνιμης διαμονής και κατοικίας μας υποδείξει ο κάθε συνιδιοκτήτης (στην Ελλάδα ή ακόμη και στο εξωτερικό). Οι ειδοποιήσεις πληρωμής κοινοχρήστων που αφορούν αλλοδαπούς συνιδιοκτήτες, μεταφράζονται αυτόματα στα αγγλικά, για την διευκόλυνση των πελατών μας.
Είσπραξη του ποσού που αφορά σε κάθε συνιδιοκτησία είτε με επίσκεψη στον χώρο της πολυκατοικίας / συγκροτήματος από συνεργάτη της εταιρίας μας, είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, είτε με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή σε οποιοδήποτε από τα 3 γραφεία μας (Ν.Μουδανιά, Ν.Καλλικράτεια, Καλλιθέα)
Εξόφληση των κοινόχρηστων δαπανών και οφειλών της πολυκατοικίας/ συγκροτήματος σε προμηθευτές (ΔΕΗ, ύδρευση, πετρέλαιο, ανελκυστήρας, κηπουρός, εργόσημα, αναλώσιμα, κά.), στην οποία υπηρεσία συμπεριλαμβάνεται επίσης και όλη διαδικασία έκδοσης και εξόφλησης εργοσήμου, εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο.
Παραλαβή όλων των λογαριασμών κοινόχρηστων δαπανών της πολυκατοικίας / συγκροτήματος στη διεύθυνση της εταιρίας (ΔΕΗ, ύδρευση, πετρέλαιο, βόθρος, κηπουρός, κά.)
Τήρηση αρχείου με αποδείξεις, προσφορές εργασιών κ.ά., με παραστατικά σε έντυπη αλλά και ηλεκτρονική μορφή (ψηφιοποίηση παραστατικών)
Γραμματειακή υποστήριξη (call-center) καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή, 12 ώρες/24ωρο, από τις 9:00 έως τις 21:00, για διευκρινίσεις, βλάβες, πληρωμές, κ.ά.
Τακτική επικοινωνία (μέσω τηλεφώνου, sms και e-mail) με τους συνιδιοκτήτες για την εξόφληση εκκρεμών λογαριασμών και τήρηση ιστορικού επικοινωνίας.
Ενημέρωση της διαχειριστικής επιτροπής για την οικονομική κατάσταση της πολυκατοικίας / συγκροτήματος (ισολογισμός, υπόλοιπα οφειλετών, επικοινωνία συνιδιοκτητών, δαπάνες προς πληρωμή)
Δωρεάν χρήση της διαδικτυακής υπηρεσίας e-diamerisma για on-line διαχείριση κοινοχρήστων με δυνατότητα ηλεκτρονικού ελέγχου (μέσω διαδικτύου-internet) από τον κάθε συνιδιοκτήτη ή ένοικο, της καρτέλας του διαμερίσματος / ιδιοκτησίας του (χρεώσεις, πληρωμές, αντίγραφα παραστατικών δαπανών. κ.α.)
Δωρεάν χρήση της διαδικτυακής υπηρεσίας on-line διαχείρισης κοινοχρήστων, με δυνατότητα ηλεκτρονικού ελέγχου (μέσω διαδικτύου-internet) από την Διαχειριστική Επιτροπή, τόσο της συνολικής εικόνας του οικισμού, όσο και της καρτέλας του διαμερίσματος / ιδιοκτησίας του κάθε συνιδιοκτήτη (χρεώσεις, πληρωμές, αντίγραφα παραστατικών δαπανών. κ.α.)
Ενημέρωση όλων των συνιδιοκτητών για την ημερομηνία διεξαγωγής της τακτικής Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοικίας / οικισμού, τηλεφωνικά, με sms ή e-mail.
Παρουσία εκπροσώπου της εταιρίας μας στις Γενικές Συνελεύσεις και τήρηση πρακτικών
Υπενθύμιση στη διαχειριστική επιτροπή για τις αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης, σε περίπτωση που έχουν αμελήσει να ολοκληρώσουν αυτά που αποφασίστηκαν. Συνεργασία μαζί τους για την διεκπεραίωση των αποφάσεων.
Παροχή συμβουλών και διευκρινήσεων για οποιοδήποτε θέμα περί συνιδιοκτησίας και κοινόχρηστων δαπανών της πολυκατοικίας / συγκροτήματος
Δωρεάν διάγνωση ηλεκτρομηχανολογικών, υδραυλικών κ.ά. βλαβών από εξειδικευμένους επαγγελματίες συνεργάτες της εταιρίας. Ενημέρωση της Διαχειριστικής Επιτροπής για τη βλάβη, συλλογή προσφορών και επικοινωνία για ανάθεση εργασιών έπειτα από εντολή της Διαχειριστικής Επιτροπής.
Νομική υποστήριξη και ενημέρωση σχετικά με θέματα που αφορούν σε κοινόχρηστα μέρη και πράγματα.
Δυνατότητα επίσκεψης συνεργάτη της εταιρίας μας στην πολυκατοικία / συγκρότημα σε οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη, έπειτα από υπόδειξη της Διαχειριστικής Επιτροπής
Created by Spaces 3D